Gå till innehåll

Söker engagerade filmskapare för ett samarbete


mikaelrotactor

Recommended Posts

Hejsan!

 

Mitt namn är Mikael Roth och jag är en skådespelare ifrån Malmö som sedan långt tillbaka velat göra film tillsammans med andra kreativa och engagerade filmskapare som har samma mål som jag att "Göra film och att gå hela vägen". Eftersom jag helst vill vara framför kameran så ser jag det svårt att göra en film alldeles själv och undrar då om andra brinnande själar inom film så som manusförfattare, regissörer, filmare, ljudtekniker, redigerare, ljustekniker m.m skulle vara intresserade av att starta upp ett filmprojekt tillsammans och eventuellt i slutändan skicka in filmen till någon potentiell filmfestival i både Sverige och utomlands. Ni som läser detta kanske undrar varför jag lägger ut ett sådant inlägg, men syftet med detta är inte att jag tänker på mig själv utan mer på att kunna skapa något tillsammans och så att alla får en del av kakan samt få göra det som vi alla brinner för. Min tanke hade varit att vi alla satt och diskuterade och samlade idéer till ett filmprojekt. Jag är öppen för folk runt om i hela Sverige men ser helst att du bor i Göteborg, Stockholm eller i Skåne för bästa kommunikation. Om någon skulle tycka att detta låter som en intressant idé så tveka inte att skriva till mig här eller direkt till min mejl.

 

 

Jag hoppas höra ifrån någon!

 

 

Ni kan även ta en titt på mitt showreel här: https://vimeo.com/117677875

 

 

Mvh

Mikael Roth

mikaelroth.actor@gmail.com

HOME

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...