Gå till innehåll

Uppsala filmteam söker folk till producent och regissörs avdelningen


Filmmanen

Recommended Posts

Hej Uppsala Filmteam söker just nu folk till regissör och producent avdelningen i föreningen vi samarbetar med Uppsala student Tv(Ustv) och har studio i deras lokaler då vi är en ideel förening så måste allt arbete göras ideelt då vår budget är bidrags baserad och inte får användas till lön. allt arbete gör vi på fritiden däremot som medlem kommer du få tillgång till studion och utrustning gratis. intressant? skicka en intresseanmälan till Uppsalafilmteam@hotmail.com

Länk till kommentar
Share on other sites

Hej:) vi har en webbsida där våra filmer ligger men den är under konstruktion just nu så dem går inte att se på sidan inte heller går det att gå in på sidan. när vår webb-ansvarig har uppdaterat den så kommer den vara uppe igen. är det något speciellt ni undrar över om oss?

Länk till kommentar
Share on other sites

Det vore ju intressant att veta typ vad som helst. Eftersom ni söker just regissörer och producenter, som ju antagligen förväntas lägga ner en hel del tid och engagemang. Vad vinner jag - eller någon annan för den delen på att producera genom er istället för att göra det på egen hand? Som jag ser det så beror det mycket på var ni själva lägger nivån - alltså vad ni gjort och vilka ni är. Hur många ni är, vilka resurser ni har. Söker ni någon som kanske filmat mycket och vill prova på att regissera/producera, eller söker ni folk som redan har erfarenhet av en del småstora produktioner?

 

Om fallet är sistnämnda tror jag det finns all anledning att redovisa så mycket ni kan - för att locka in folk. För just nu känner jag ingen som helst motivation att söka, men vem vet ni kanske är en riktigt grym förening! (jag är redan med i ett par kreativa föreningar). Men sälj in det! Så kommer ni att få med fler och kanske framförallt bättre personer :).

Länk till kommentar
Share on other sites

Facebook gruppen är sluten om du menar Facebook sidan så använder vi oftast aldrig den vad jag vet då det inte är min avdelning att sköta den utan facebook användaren och facebook gruppen om du menar den vi är aktiva men du har helt rätt i att den borde användas bättre men det är som sagt inte min avdelning.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...