Gå till innehåll

Drkens_torg


tessan_81t

Recommended Posts

Jag fick tipset lägga upp mitt manus i delar efter som jag har rättat och gått igenom det så nu kommer dom 13 första scenerna 10 sidor jag har dyslexi men brinner för filmer älskar allt med filmer försöker spendera med se alla detaljer jag bara kan nästa del som kommer det vara om begravningen jag har rättat.

 

Denna film manuset fins lite sanning i inte helt och hållet men i stora drag Alice är jag själv visa saker hon är med om har verkligen hänt i verkligheten . sedan är jag inte riktigt säker till vilken stad hon ska flytta men kommer mer om det med tiden.

 

Som scenen om när hon är lite den är faktiskt sant jag sa så faktiskt som lite jag fastnade faktiskt i träd och mamma kom faktiskt ut skällde på min syster att hon lurat upp mig i ett träd.

 

Det här med Robins död är faktisk för jag under lång tid drömt om det efter jag skrev om det försvann den drömmen.

 

Jag har alltid flyttat i från min hem stad då jag inte har trivs där av olika anledningar. Min killes mamma har svårt att gå så den biten är också sant fast det kommer i del 2

Drakens_Torg Flytten del 1 v1.pdf

Länk till kommentar
Share on other sites

Nu har jag gjort del 2 också rättat den har nu kommit till dom delarna som kommer få en större lyft om skrivning då jag har ändra mig vart flyten ska gå.

men tror min ändring gör det bättre inte sämre. men ska bara leta en bra by eller samhälle som man kan beskriva i den delen av filmen.

Drakens_torg Flytten del 2 .pdf

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...