Gå till innehåll

Några i Gbg-området intresserade av att spela in en kortfilm?


NamoA

Recommended Posts

Jag har en ganska kul idé till en mystisk komedi kortfilm, och jag undrar om det finns några i Göteborgs-området som kan tänkas vilja vara med på projektet? Jag har ingen kamerautrustning, men jag är bra på den tekniska biten. Jag har haft DSLR-kameror innan och jag kan en del om videoredigering. Jag har tyvärr inget att visa upp. Jag har hjälpt några polare med hur man klipper ihop filmer och så, men det är egentligen inte mina projekt. Det här blir ett ganska litet projekt, då det är en liten story.

 

Jag behöver en som kan stå för kamerautrustningen, ljudet, och någon som kan tänkas arbeta på manuset tillsammans med mig. Plus en skådespelare. Jag har i princip storyn färdig i huvudet, förutom slutet. Hade dock gärna velat utveckla och förbättra den med någon annan. Det är i princip nästan ingen dialog. Hör gärna av er om ni tycker det låter intressant. Jag är säker på att det här kan bli bra.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...