Gå till innehåll

Musiker söker samarbete för musikvideos


illerill

Recommended Posts

Hejsan,

 

Mattias heter jag och går under aristnamnet "illerill". I 8 år har sysslat med musik, men har av diverse anledningar haft långa uppehåll. I Januari i år sade jag upp mig från mitt jobb för att satsa som aldrig förr. Jag söker nu någon som är intresserad av att producera musikvideos till mig. Genren är hiphop men musiken är blandad. Ibland mycket sång, ibland lite. I princip allt jag gör är väldigt emotionellt och inget "bitches, bling and fame". Engelska har varit det jag främst satsat på, men har även börjat göra en del svenska låtar på senaste. Det som finns på youtube är inte det jag främst önskar musikvideos till utan snarare nya låtar som för närvarande håller på att mixas. Dessa finns såklart att lyssna på i sin nuvarande omixade form om så önskas.

 

Det optimala för mig vore att hitta någon lika dedikerad som jag för ett långvarigt samarbete och även om mina tidigare låtar inte är främsta fokus att fixa videos till, så ser jag ingen anledning till att inte göra det om utrymme finns för detta. Som sagt så satsar jag hårt.

 

Så fort jag har musikvideos till mina nya låtar kommer jag anlita en promotionbyrå för att pitcha min musik till skivbolag. Även ett hundratal bloggar kommer att kontaktas.

 

Låter det intressant så hör av er så diskuterar vi mera.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...