Gå till innehåll

Var köper ni era DVD-skivor och Blu-ray-skivor?


Bengt

Recommended Posts

Den här handlade jag när jag köpte BD-skivor som går att ink-jet-printa på: VERBATIM BLU-RAY BD-R SL 25GB 50-PACK SPINDLE PRINTABLE | Dustin.se

Du har Verbatims artikelnummer där, så hör med det ställe du kommer att handla på så kan dom ta hem den åt dig, kanske tom med bättre pris.

 

Jag köper där dom finns och har inte låst mig till någon speciell återförsäljare. Jag köper alltid Verbatim, DVD-skivor och BD-skivor.

Länk till kommentar
Share on other sites

StenR: Det är ju inte speciellt billigt hos "Clas", köpte på Elgiganten för samma pris nyligen.

 

Vem har sagt att Elgiganten är dyrt? ;) Jo men jag har ju köpt Verbatim-skivor på "Clas". Deras eget noname-märke de hade förut var inget vidare. Men det finns säkert billigare om du kollar runt på prisjakt, för mig så var priset ok. men så kommer jag också ihåg när 10 st 5.25" disketter kostade 500 pix...

Länk till kommentar
Share on other sites

Vem har sagt att Elgiganten är dyrt? ;) Jo men jag har ju köpt Verbatim-skivor på "Clas". Deras eget noname-märke de hade förut var inget vidare. Men det finns säkert billigare om du kollar runt på prisjakt, för mig så var priset ok. men så kommer jag också ihåg när 10 st 5.25" disketter kostade 500 pix...

 

Jag har inte sagt att det är dyrt varken hos Elgiganten eller Clas Ohlson, konstaterade snarast att de hade samma, i mitt tycke, höga priser.

 

(Jag har också handlat 5,25" disketter en gång i tiden men det är en annan historia).

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag brukar använda pricerunner och kolla vilka billiga butiker som finns varefter jag mailar dem och frågar om de drar bort kasettavgiften, dustin gör det ej, Komplett gör det t.ex.

 

Mvh /Pontus w

 

Tack för tipset!

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 11 månader senare...

Jag brukar k?pa fr?n dvdmarknaden.com eller wesellcd.dk. Blir den butiken som ?r billigast p? fodral och papper. K?r alltid med de billigaste White full face Inkjet Printable-skivorna och det har aldrig varit n?gra problem med kvalit?n p? skivorna.

K?per man de billigaste fodralen kan man f? riktigt skr?p s? jag anv?nder bara Amaray numera, det ?r v?rt de extra pengarna. Fodral och papper brukar bli den st?rsta utgiften.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...