Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Basplatta för 15 mm rods

Besatt medlem anders10s avatar
    Reg.datum
    feb 2005

Fråga Basplatta för 15 mm rods

Hej!

Letar efter en vettig basplatta med snabblossning för 15mm rods som jag tänkte ha till min Panasonic AF101. Har kollat precis överallt nu och 99% av ex ebays grejer är för DSLR vilket jag tror är för lätt? Finns också en basplatta från Zacuto på Scandinavian Photo fast den går på nästan 4000:- vilket jag tycker är rätt saftigt. Någon som vet var man hittar en sådan för max 1500:-?

Tacksam för alla svar Anders

Besatt medlem StenRs avatar
    Reg.datum
    mar 2006

Standard

Det är visst ont om billigare alternativ i Sverige, men här är en lite större: Base Plate 40cm - Kaffebrus
    Här är en billig speciellt för AF100 från en liten firma i USA (vet inget mer om dem): Juice Designs — AF100 Base Plate
    StenR (Canon XC10/550D+ML/50D+MLRAW, Shoot35-rigg, Rode boom, NTG-2, Zoom H1, Steadicam Merlin, Steadicam Jr, Hague dolly, Adobe CC, Filmconvert, Neat Video, Magic Bullet, StoryboardQuick, ProductionMinds)
    http://www.stenrosendahl.com
    “It always seems impossible until it’s done.” - Nelson Mandela

Besatt medlem anders10s avatar
    Reg.datum
    feb 2005

Standard

Helt suveränt Hade du dem på lager eller du är så vass på att hitta prylar på nätet..

Stort tack!

Besatt medlem StenRs avatar
    Reg.datum
    mar 2006

Standard

Citat Ursprungligen postat av anders10 Visa inlägg
    Helt suveränt Hade du dem på lager eller du är så vass på att hitta prylar på nätet..

Stort tack!
    Kaffebrus är ju alltid ett ställe att leta på, det andra googlade jag fram ;-) Tyvärr har ju de stora fotoaffärerna rätt dyra grejer eftersom proffsen handlar där...
    StenR (Canon XC10/550D+ML/50D+MLRAW, Shoot35-rigg, Rode boom, NTG-2, Zoom H1, Steadicam Merlin, Steadicam Jr, Hague dolly, Adobe CC, Filmconvert, Neat Video, Magic Bullet, StoryboardQuick, ProductionMinds)
    http://www.stenrosendahl.com
    “It always seems impossible until it’s done.” - Nelson Mandela