Gå till innehåll

Vattentät Panasonic


anders10

Recommended Posts

Finns det någon särskild anledning till att du vill ha just någon av dem, annat än att du hört positivt om dem eller liknande? De båda verkar ju ha utgått då de inte går att få tag på nya, alt. enbart till ockerpris. Ett alternativ kan ju vara valfri actionkamera, så som GoPro eller Sonys motsvarighet, men de saknar ju skärm och sånt, så förstår att man kan ha all anledning att inte vilja ha dem.

 

Något jag däremot hittade var dessa:

JVC GZ-R15 - Videokamera - Hitta lgsta pris, test och specs

Specs fr JVC GZ-RX115 - Egenskaper & Information

 

Båda anges ju som vattentåliga, men till vilken grad kan jag inte uttrycka mig om. Annars känns det (tyvärr) som om actionkamerorna helt tagit över den marknaden.

Länk till kommentar
Share on other sites

tyckte bara det skulle vara bra som familjekamera. jag har en större panasonic och gillar märket. det går att köpa den enklaste modellen på japanphoto än. fast den har bara 40 mm vidv och wa 30 eller wa 20 har 28 mm. dessutom är 30an både stöt/dam/och vattentålig. guld att filma familjen med i alla väder :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...