Gå till innehåll

Digital animatör för humorprojekt sökes


metrochief

Recommended Posts

Hej,

Jag letar efter en duktig och ambitiös animatör för att tillsammans dra igång ett projekt med animerade sketcher på Youtube. Ett gott exempel på detta är den fantastiska Cyanide and Happiness, ExplosmEntertainment - YouTube. Jag själv står för manus, idé och allt annat arbete (förutom animationen då). Jag vill understryka att detta är ett gratisprojekt till en början, men ambitionen är att i framtiden göra något större av det hela. Jag har tidigare bl.a. gjort humor för SVT.

Detta är som sagt ett obetalt projekt till en början så det krävs en stor del passion och eget driv för att orka med. För min egen del blir det ett sidoprojekt vid sidan av ett annat nio till fem-jobb och jag själv är redo att lägga ner omotiverat mycket tid på detta om jag kan hitta rätt person att jobba med.

 

Så, är du själv en vass hobby-animatör, kanske pluggar animation, eller känner någon som känner någon? Hör av dig med ett privat meddelande. Någon form av arbetsprov är nödvändigt.

 

Johan

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...