Gå till innehåll

Filmsällskap Uppsala / ny film-HUB !?


robinilar

Recommended Posts

Go kväll!

 

Nu är det så att jag är väldigt sugen på att komma i kontakt med sköna filmskapare i Uppsala trakten, Nybörjare som proffs spelar ingen roll jag tror vi alla kan bidra till våra egna mål och drömmar!

Det är så att jag just nu har ett kontorsrum över pga att vi flyttar våran nuvarande verksamhet till nya lokaler. Jag har alltid haft en vison om att samla drivna och kompetenta inom film i ett och samma rum för att se vad och hur vi kan hjälpa varandra att komma längre än vad vi gör på egen hand. S

 

Skulle vara så sjukt kul att få ihop ett skönt gäng så man har folk runt sig som jobbar med egna projekt eller kanske samma projekt som en själv i samma rum så man slipper sitta där ensam på natten o redigera som är så lätt hänt, varför inte samla ihop oss? ;)

 

Tveka inte att höra av er oavsett hur långt just du / ni kommit i ert filmskapande, ni når mig här på forumet elle min mail robin@psblty.com

 

Stockholmare är också inbjudna ;)

 

Ha en trevlig helg :bire

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 4 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...