Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Hej

Nybörjare
    Reg.datum
    jan 2014

Standard Hej

Hej
    Jag är relativt ny här och hittade till den här delen av forumet först nu. Det finns så mycket kul att gå igenom så det tog ett tag att komma längst ner på forumet.

Therese heter jag i alla fall, är 25plus och har precis fått upp ögonen för det här med filmning. Tycker det verkar skitkul och skulle jättegärna vilja gå på filmskola i LA, men det är lite för dyrt för min plånbok. Kanske i framtiden, just nu ligger siktet inställt på stockholm filmskola så får vi se vart benen bär.

För övrigt så studerar jag till förskollärare och har gjort lite allt möjligt i mitt liv.
    Utöver filmandet och titta på film så har jag ett stort intresse för djur och då främst hundar.

Ja det var lite om mig, än så länge trivs jag väldigt bra på forumet och hemsidan framförallt, den har hjälpt mig mycket med min första film (som fortfarande är under uppbyggnad)...

Besatt medlem Pehrbaus avatar
    Reg.datum
    jun 2005

Standard

Hej och välkommen till detta trevliga och stimulerande forum, som har medlemmar av alla kategorier med kunskaper från de lägsta till de högsta. Ett forum på vilket man nästan alltid bemöts med vänlighet och där ingen fråga är för dum för att ställas och som oftast besvaras med ett relevant svar.
    Förhoppningsvis finner du några som du kan få tips och råd från eller som du själv kan bistå med erfarenheter och synpunkter.

Själv har jag trots allt passerat nybörjarstadiet efter det att jag tog mina första smalfilmsbilder 1960 och sedan var overksam i flera decennier inom film/video. Först när datorerna sjönk i pris och blev överkomliga för oss vanliga människor i början av 90-talet tog min video verksamhet fart igen och har nu på gått i över 20 år - hela tiden som nybörjare som övergått till amatörstadium. Nu vid en något högre ålder än din - ca 65 år högre - kan jag bara säga att så mycket trevligt och roligt som jag haft inom video har gjort att jag inte har saknat andra sysselsättningar - bortsett från jobbet för länge sedan och familjen.

Jag hoppas att du får uppleva det samma. Lycka till!

/ Pehr i Skanör
    "Kill your Darlings!" = Undvik dina bästa klipp för du är ändå ensam om att gilla dem.

Fesley
    Gäst

Standard

ms word OpenOffice
    Senast redigerad av Fesley den 2018-08-30 klockan 08:04.

Nybörjare
    Reg.datum
    okt 2014

Standard

Kanner igen mig i precis allt du sager. Har naagra polare som preis borjat universal college i LA. Hade verkligen varit naagonting