Gå till innehåll

Ny trailer till svensk Star Wars-film


RasBat

Recommended Posts

År 2005 inleddes arbetet med den svenska Star Wars-fanfilmen Threads of Destiny. Nu, snart tio år senare, är filmen klar. Star Wars: Threads of Destiny har premiär på nätet 23 februari, och den senaste trailern har anlänt. Handlingen i den engelskspråkiga långfilmen utspelar sig 94 år efter Return of the Jedi.

 

Länk till kommentar
Share on other sites

Nostalgiskt, kommer ihåg att jag såg en äldre trailer för säkert 5-6 år sen, ska bli kul att se filmen, måste kännas skönt att bli klar med det här superambitiösa projektet!

Hur många mantimmar har ni lagt in?

 

Tack så mycket! Det är i ärlighetens namn en surrealistiskt känsla att projektet äntligen närmar sig att bli färdig. Projektet har varit en så stor del av mitt liv under de åren som de tagit och hur många timmar som jag lagt ner och hur många timmar som alla andra lagt ner runt om i världen, jag vet inte. Kort och gott är det otaliga timmar, blod, svett och tårar som smit den här filmen. Tack vare att de tagit så här lång tid att färdigställa filmen för att den varit så komplex (110 minuter!!) så har hemmatekniken hunnit ikapp med vår vision.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...