Gå till innehåll

Adobe Premiere Elements


dragspel12

Recommended Posts

Har problem med mitt redigeringsprogram( Adobe Premiere Elements) . Bilden i displayen syns inte. Om jag dubbelklickar på scenerna i "projekt" så blir det bara blankruta. Ljudet hörs dock.

Har försökt att installera om programmet men felet kvarstår. Kan någon hjälpa mig?

 

perjohnny

Länk till kommentar
Share on other sites

Den 10/11 gjorde jag följande inlägg

 

(Köpte ny dator och APE 11 så nu fungerar det bra. )

 

Grafikdrivrutin och Premiere Elements

Har redigerat många filmer i Adobe Premiere Elements på min Toshiba Satellite 500.

Helt plötsligt kommer det upp en text

"En inkompatibel grafikdrivrutin har identifierats. Om du....... Information om grafikdrivrutin: NIVDIA Co GeForce GT 330M/PCIe/SSE2 3.0.0"

Ljudet fungerar men det blir bara en stillbild under redigeringen vilket gör det omöjligt att redigera.

Har laddat ner drivrutinen och laddat in programmet igen vilket inte hjälper. Datorn svarar också att drivrutinen är OK.

Alla andra program fungerar.

HJÄLP!

Länk till kommentar
Share on other sites

Mitt grafikkort är GeForce GT 440. Drivrutinen skall vara 320.49. Nyare funkar inte. Kommer inte ihåg numret på drivrutinen som jag hade sist och som inte fungerade. Man måste alltså gå tillbaka en eller två drivrutiner från den man har. Då funkar det.

Hoppas att det hjälper någon.

perjohnny

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 1 månad senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...