Gå till innehåll

Hur får man tillbaka intresset för ett filmprojekt där passionen börjat svalna?


Eline Lundeberg

Recommended Posts

Hej!

 

Jag håller just nu på med ett filmprojekt som jag varit väldigt insnöad och engagerad i hela sommaren, där jag skrivit manus, regisserat, filmat och gjort i princip allt själv förutom att skådespela. Nu känner jag däremot att passionen börjar svalna, men känner ändå att jag vill göra klart projektet, då jag tror att det är viktigt för min utveckling som filmskapare att göra det fullt ut.

 

Är det någon där ute som har tips eller erfarenhet på vad man kan göra för att på nytt bli intresserad av sin film och få tillbaka passionen?

Länk till kommentar
Share on other sites

Gör klart det. Försök ta en professionell approach, tänk att du genererar ett fint portfolio-arbete eller liknande. Njut sedan av din skapelse. Ta en paus. Och du kommer känna drivkraften sakta men säkert smyga sig på igen.

 

EDIT: Läste lite fel, men poängen är den: Kämpa på. Belöningen kommer när du är klar! :bire

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...