Gå till innehåll

"Sexskydd"


Oller Visuals

Recommended Posts

Hudfärgade trosor?

 

Ska hon vara naken med en naken man? Eftersom mannens behag antagligen inte kommer att visas så borde det vara lättare att han har något täckande som hindrar "inslinkning". Jag tror det är så som man brukar göra (Hugh Grant drog något dålig skämt om att han fick tre att välja mellan en gång).

Länk till kommentar
Share on other sites

Ihoprullad handduk!

Var under min korta skådespelarperiod med i en sexscen i en tvivelaktig kortfilm (huga). Där användes det med fördel.

Beror givetvis på vad för slags bilder du vill få. Vinklar osv. Men det går att dölja mycket med handduk.

Efter en del omtagningar hade det inte behövts kan jag säga, då inslinkningsrisken kraftigt minskade i o m att "spänningen" försvann. Och med ett stort filmteam hängandes över axeln tappar den stoltaste av soldater så småningom sin .. kraft. Eller hur..? Killar? Det har hänt alla?

 

Skämt o sido. Handduk!

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag har medverkat vid ett par tillfällen där sidan av höften skulle synas i sexscen och man därför inte kunde ha trosor. Lösning är egenligen inte så komplicerad då man tänker på det - bindor.

Det finns kvinnliga hygienprodukter typ Maxipads som har klistrande effekt. Den är till för att fästa mot kvinnans trosors insida, men funkar precis lika bra mot underlivet för en sexscen. Andra alternativet, som är poppis i USA, är så kallade "cock socks". Behöver jag förklara vad det innebär.... ;-)

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...

Som med allt annat så ligger mycket i hur man tar scenen, upp till regissören hur mycket han vill ska synas. Det finns alltid ett annat sätt att förmedla samma känsla, det är absolut lättaste sättet att undvika sådana här problem. Fortfarande kan det bli mycket hett utan alla detaljer.

 

Men det bästa är om man hittar en tjej som inte har några problem med att visa sig helt naken, sånna verkar det finnas många av. :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...