Gå till innehåll

Samarbete i Göteborg/västra götaland?


SimonSez

Recommended Posts

Hej där!

(vet ej om detta är rätt del av forumet, kändes inte som en studiecirkel direkt. men kan bli)

 

Simon heter jag. Är relativt ny inom foto och film, brinner för det i vilket fall och jag har en hel del projekt med musikvideos bl.a.

Har använt sony vegas pro innan. har nyligen bytt till adobe after effects och premiere, samt införskaffat tilläggsprogram.

Har en hel del utrustning.

 

Min fråga är om det finns någon där ute som skulle vilja starta ett samarbete med mig inom film/foto?

har en del kontakter och förfrågningar inom musikvideos, men jag känner att jag vill utvecklas mer och ha någon mer i teamet.

Även göra filmklipp/avsnitt så som humor/action/dokumentär/extremsport eller vad vi känner för.

 

Har enskild firma då jag gör en del fotouppdrag ibland. Är en lättsam trevlig person som är bra på att lyssna och lättlärd/lyhörd.

Söker någon som är någorlunda på ex after effects / premiere samt filmteknik etc. Låter det intressant? så kontakta gärna mig.

Du som svara skall inte ha något emot att jag är relativt ny men snabblärd. man utvecklas ihop.

 

Det jag gjort innan i musikvideo-väg kan ni finna på Simon sez film & photography | artbysez.com

 

Mvh Simon

 

Ser verkligen fram emot detta. :-)

Länk till kommentar
Share on other sites

Tjena Simon!

 

Joakim heter jag , också ny här på forumet. Är 26 bast och sjukt intresserad av filmskapande, både på amatörnivå men också på mer avancerad nivå. Har genom hela tonåren och tidiga "20" åren skapat diverse filmprojekt med polare hemifrån, de har dock "växt upp" och intresserar sig mer för börsen o dylikt numera lol. Är väldigt öppen för de flesta filmprojekt men behöver ju få ihop lite gott folk dom är sugna på att joina. Kolla gärna länkarna på några v våra produktioner nedan ( av blandad kvalitet) och maila mig på sir_kongo@hotmail.com om du är sugen på ett samarbete.

 

 

 

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...