Gå till innehåll

Filmer som ni vill se uppföljare till


Ammoniak

Recommended Posts

[citat=Peter R]Forrest Gump kanske?

 

Det är minst lika intressant att höra vilka filmer vi INTE vill ha någon uppföljare till. Typ Rocky-filmerna.[/citat]

 

Jag har hört att en uppföljare är planerad, den ska handla om Forrest Gumps son som är överintelligent.

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag avskydde Titanic, men skulle dom göra en uppföjlare bär dom döda traskat iland & trakasserar släktingar så kan jag tillåmä tänka mig att köpa den!!! :-D

 

Annars vore en uppföljare till Fäbodjäntan en höjdare!

I övrigt är jag för det mesta ganska nöjd om folk lät bli att göra endlösa uppföljare, Star Trek, Friday 13´th, Star Wars & Hellraiser undantaget.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 1 månad senare...

[citat=Ammoniak]Skulle vara kul och se vilka filmer ni vill se uppföljare till.

 

Då menar jag sådana filmer där uppföljare inte är planerad på något vis.[/citat]

 

 

Sista natten med gänget.

 

För då blir ju första filmen liksom näst sista natten...

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Davo][citat=Ammoniak]Skulle vara kul och se vilka filmer ni vill se uppföljare till.

 

Då menar jag sådana filmer där uppföljare inte är planerad på något vis.[/citat]

 

 

Sista natten med gänget.

 

För då blir ju första filmen liksom näst sista natten...[/citat]

 

Om inte uppföljaren handlar om vad som hände dagen efter =)

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Christian van Caine]

Annars vore en uppföljare till Fäbodjäntan en höjdare!

I övrigt är jag för det mesta ganska nöjd om folk lät bli att göra endlösa uppföljare, Star Trek, Friday 13´th, Star Wars & Hellraiser undantaget.[/citat]

 

Råkar veta att de faktiskt redan finns en uppföljare till Fäbodjäntan (Vikinga Legenden) ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Mr.Man][citat=Peter R]Forrest Gump kanske?

 

Det är minst lika intressant att höra vilka filmer vi INTE vill ha någon uppföljare till. Typ Rocky-filmerna.[/citat]

 

Jag har hört att en uppföljare är planerad, den ska handla om Forrest Gumps son som är överintelligent.[/citat] Finns ju redan en uppföljare i bokform, så det är inte helt omöjligt att det blir manus.

Länk till kommentar
Share on other sites

det fins en uppföljare till 2001, 2010, de säger att den är fristående filmen men flera grejer har du kopiart från 2001, tex att de är vid jupiter det utspelar sig (i boken är det saturnus de far till) och discovery ser likadan ut.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 1 år senare...

hade varit kul med en prequel till Gremlins, som handlar om Mr Futterman som ung då han slåss mot dem i andra världskriget.

 

vad gäller forrest gump vette fan. iofs var det ju Haley Joel Osment som spelade Forrest jr i filmen så om några år när han är lite äldre kanske det vore kul om han inte blir en sån före detta barnskådis som knarkar ihjäl sig.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...