Gå till innehåll

Canon Legria HF M52?


Larssa99

Recommended Posts

Jag har idag en Canon Powershot SX20is som jag har både fotat och filmat med. Jag köpte mig en ny systemkamera i höstas som jag även tänkt filma med, men har märkt att det är svårt att filma med den. Så nu har jag funderingar på att köpa en videokamera som presterar bättre än min Canon Powershot SX20is och har kollat på: Canon Legria HF M52

 

Någon som kan bekräfta att denna kamera är bra till att filma surf/kitesurf, resor, dotter mm eller tipsa om en annan i prisklass 4-7000:-???

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag har en Canon 600d. Svårt att hålla fokus på föremål som rör sig med den tycker jag. Har gert upp att filma med den.

 

Belys mer och kör längre skärpedjup så blir det lättare att inte totalmissa med skärpan (lampa på kameran?) . Att dra skärpa är en livsprocess att lära sig; men vitalt om man vill bli en bra fotograf. Fixa också objektiv med större skärperingar och ev. follow focus.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...