Gå till innehåll

Teama upp (skåneregionen)? :)


spikey

Recommended Posts

Någorlunda nybörjare på film men sysslat en del med ljud och bild tidigare tänkte.. Har en polare som precis börjat och tänkte höra om det är fler som är på på att köra sammarbete/teama nån dag då och då med att göra kortfilmer och liknande? just for fun.

 

Såväl skådespelare/filmare/ljussättare/redigerar osv. Tänkte slänga ut en fråga och kolla intresset iallafall :)

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Jag bor i Malmö och gör film i regionen men samarbetar med folk från hela världen. Senast regisserade jag Logan:

Även om jag är rätt uppbokad med kommande projekt så är det alltid intressant att träffa nya personer man kan samarbeta med, så om någon vill ta en kopp kaffe (eller att vi är ett gäng Malmö-filmare som träffas?) är det bara att skicka ett mail till andreas@climent.se :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Tjena alla schyssta skaningar!

 

Vi (jag och min kollega, manus/producent/regi) ar just nu i forproduktionsstadiet pa en kortfilm som ska spelas in i borjan av mars! Manuset ar pa 6 sidor och vi ska spela in pa RED Epic-X, bada jag och min kollega har flertalet kortfilmsproduktioner under baltet, bland annat som producent/inspelningsledare/skripta/regissorer m.m.

 

Vi soker dock efter fler intresserade skaningar, framst inom production design, rekvisita, A-foto/B-foto och ljud. All inspelning kommer ta plats under en-tva intensiva dagar i mars.

 

Nagon intresserad inom VFX far ocksa garna hora av sig for diskussion.

 

PMa garna for mer info.

 

/ Mattias Johansson

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...