Gå till innehåll

Söker just nu team för min kortfilm


bylletski

Recommended Posts

Hejsan mitt namn är Jonas Bylund och jag har skrivit manus till en kortfilm vid namn Borta.

 

Borta - Synopsis

Det handlar om en familj som krockar en morgon för att pappan är väldigt trött så

han somnar vid ratten.

Sedan åker en jägaren förbi och tittar in i bilen och då kidnappar han sonen.

Polisen och föräldrar letar och när mamman ska leta där polisen inte har letat, då stöter hon på jägaren och hon blir också kidnappad.

 

När pappan inte får svar från mamman så bestämmer han sig för att åka den vägen som hon beskrev för honom. Sedan så hittar han jägarens hus och när jägaren åker iväg så passar han på att gå in och rädda dem, men precis när de ska ut så kommer jägaren tillbaka. Han skjuter efter pappan men missar sedan gömmer sig pappan bakom en sten i skogen och de brottas fram till ett stup, där jägaren ramlar ner och dör.

 

Så det jag söker är.

 

Ljudtekniker 0/1

 

Producent 0/1

 

Regissör 0/1

 

Redigerare 1/1

 

Klippare 1/1

 

Kameraman eller kamerateam.

 

Har kontakt med en musiksättare, men inte 100% ännu.

 

Skicka gärna ett mail sloxfilm@hotmail.com eller ett meddelande till mig här på VoodooFilm Forumet om du är intresserad.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 1 månad senare...
  • 2 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...