Gå till innehåll

Animera fågel till långfilm.


Hat on lady

Recommended Posts

Hej!

 

Vi skulle behöva hjälp med att 3D animera en fågel till långfilmen "Fröken Julie" som ska vara klar i Oktober. Fåglen ska inte vara i närbild utan kan vara något suddig som sedan flyger på avstånd. Men det är viktigt att fågeln och vingslagen ser naturliga ut. För att göra detta krävs en 3D modell av en fågel, helst en fotorealistisk.

 

Vidare så behöver vi hjälp med att animera bläck som flyter ut i en bok. För detta krävs det partikelsimulering.

 

Eftersom vi inte själva tar ut någon lön eller har några pengar kvar är tyvärr den enda ersättningen vi kan erbjuda att du får ditt namn i eftertexten.

 

Fröken Julie, Promo

https://vimeo.com/35006608

 

Vänliga Hälsningar

Mattias Dimfelt, Producent

Länk till kommentar
Share on other sites

Skicka lite info till mig på info@pablofernandez.se

Jag var VFX supervisor och gjorde c:a 20 VFX shots på långfilmen "Dom Skulle Vilja Vara Som Oss" som kommer ut i slutet av året med bland annat Kjell Bergqvist.

Skicka scenerna med fågeln och bläcket (manusform) och allt som kan vara bra att veta så ska jag kika på om jag är rätt man för er.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...