Gå till innehåll

Lugn instrumental Musik behövs till en kort dokumentärfilm.


AntonRosell

Recommended Posts

Hej!

 

Jag är ny användare här och skulle behöva lite hjälp med att hitta musik som kan passa in på min korta dokumentärfilm. Jag uppskattar min film på ca 3-7 minuter (den är inte klar än), och behöver nu ljudspår som kan fylla tomrummet i min film.

 

Jag har tagit denna film som inspiration, och min film är uppbyggd efter denna: PROFESSIONal on Vimeo

Jag skulle jätte gärna använda mig av exakt den musiken som finns i denna film, men vill vara lite mer laglig av mig. Är det någon där ute som känner till någon bra sida med musik som liknar dem som finns i filmen jag länkade?

 

Min dokumentär handlar om hur min vän har skapat sin första smartphone-app, och alla hans motgångar som han har haft på vägen. Alla scener och utfyllnadsklipp som finns i filmen jag länkade har jag försökt att efterlikna, hoppas ni förstår vilken feeling jag vill åt.

 

Hoppas att någon kan hjälpa mig inom kort!

 

mvh Anton

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...