Gå till innehåll

Efterlysning: Bra/härliga/fina/roliga Voodoofilmer.


_nemo_

Recommended Posts

  • 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...
  • 1 år senare...
  • 2 månader senare...

Jag tycker beskrivningen jag författade på engelska bäst beskriver mitt projekt, så här följer beskrivningen på engelska:

 

"One night I had a peculiar dream. I woke up feeling confused, and slightly nauseous. The dream wouldn't leave my concience, so I felt like I had to somehow reconstruct it in the form of art, and here, months later, is the final product. Free to interpret in any way."

 

Jag har försökt fånga känslan av drömmen så väl jag bara kan, och har slitit hårt för att få till rätt känsla och ljud i filmen.

 

https://www.youtube.com/watch?v=gyNu...Su3wWET4itGW1g

 

Min film fick kommentaren "En av de kanske 2-3 bästa produktionerna på Voodoofilm i år. Helt i min stil: utsnittet, fotot, ljudet, tempot - ja, allt.

Jag väntar redan på din nästa." av Fesley, så kanske är något ni kan vara intresserade av?

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 5 månader senare...

Jag vet inte om den här tråden fortfarande är aktuell då senaste inlägget var för ett tag sedan.

Men jag har nyligen kört igång med en youtubekanal "TrädFabriken" med korta lite skruvade humorsketcher, som skulle kunna passa in på beskrivningen. Jag har nämnt lite om den i forumet under de gångna tre veckorna sedan den kom igång.

 

Här är ett exempel från kanalen, avsnittet "Mens"

 

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...
  • 3 år senare...
  • Pace avnålade ämne

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...