Gå till innehåll

Voodoo Film - ny layout


Pace

Recommended Posts

Stämmer bra det, det är mest småändringar som i synnerhet påverkar hur det är att surfa via mobilen. Och en ny server (dock ej forumet), som jag mest av allt ville veta att den rullar på som den ska. :)

Länk till kommentar
Share on other sites

I allmänhet så är det på rätt väg tycker jag, men sidan känns ändå väldigt gammaldags, med placeringen på bland annat menyn och "bannern". Hur som helst så känns i alla fall det som att reklamen på startsidan, mellan menyn och nyhetsfältet är lite felplacerad.

Länk till kommentar
Share on other sites

Ja, visst är annonsen något felplacerad just nu. Ser också att den nedre annonsen också hamnat lite off screen (o.s.). ;)

 

Men jag är glad att det åtminstone rullar på som det ska, det var det jag var mest orolig för. Nu kommer den några nya artiklar inom kort också. :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Nu kanske vi är inne på mer funktion än ful och fint, men att kunna ha en identitet när man skriver kommentarer på nyheter precis som här i forumet skulle jag uppskatta grymt mycket. Det är ju inte bara att sätt att få fler att kommentera, men att kunna känna igen kommentatorer skulle inte vara fel. Att bara namnet är inte så mycket av en identitet tycker jag. En bild och så skulle vara kul att få alltså. :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag förstår det och tanken har funnits tidigare. Dock är det två olika system som används, och därför blir det två sätt att skriva. Dessutom är tanken att vem som helst ska kunna skriva kommentarer, men inte nödvändigtvis på forumet.

 

Det går att lösa dock, du kan ju använda samma användarnamn som här, och knyta en bild till din e-postadress genom Gravatar - Globally Recognized Avatars, vilket då kommer att synas bland kommentarerna.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...