Gå till innehåll

Vem vill du nominera som den bästa medlemmen 2011?


Pace

Recommended Posts

Som alltid blir åren bara kortare och kortare känns det som, och nu är det dags för Voodoo Film Awards igen! Den lilla tävlingen där där du får tillfälle att nominera medlemmar för deras insatser under året. Vinnarna får dessutom en schyst utmärkelse och hamnar på vår hall of fame-sida!

 

Årets kategorier är:

 

  • Årets medlem. Utmärkelse till en medlem som har bidragit mest till forumet under året.
  • Årets hjälpsammaste medlem. Som svarar på frågor, hjälper folk till rätta och ser till att alla trivs.
  • Årets diskussion. En diskussion som på något vis står ut från alla andra under året.
  • Årets roligaste diskussion. En diskussion som helt enkelt är riktigt rolig.
  • Årets roligaste medlem. Den roligaste och mest humoristiska medlemmen på forumet.
  • Årets bästa film. Den bästa filmen som publicerats i forumet Kolla min film!
  • Årets bästa manus. Det bästa manuset som publicerats i forumet Kolla mitt manus!

 

Hur fungerar det?

 

Först börjar vi med att samla in nomineringar på medlemmar. Du får bara nominera en person per kategori, men du kan välja att nominera för alla kategorier eller bara de du vill.

 

Det går att nominera till och med 31 januari. Sedan sammanställs nomineringarna i en omröstning där alla får rösta. Omröstningen avgör sedan vem som vinner utmärkelsen.

 

Hur nominerar jag?

 

Du nominerar genom att skicka ett PM till Pace och skriv kategori samt medlem som förtjänar priset. Du kan inte nominera dig själv.

 

[citat=Kopiera och klistra in detta i ett PM till Pace]Hej!

 

Jag vill nominera följande personer och diskussioner.

 

Årets medlem:

Årets hjälpsammaste medlem:

Årets roligaste medlem:

 

Årets diskussion: Ange URL

Årets roligaste diskussion: Ange URL

 

Årets film: Ange URL

Årets manus: Ange URL[/citat]

 

Skriv Nomineringar Voodoo Film Awards i ämnesraden.

 

Och några regler...

 

  1. Jag (Pace) kan inte nomineras alls. Om så hade varit fallet hade jag fått alla röster, så det är för er eget bästa. ;)
  2. De medlemmar du nominerar ska vara de som är värda utmärkelsen, så nominera inte någon bara för att du blir ombedd att göra det.
  3. Nomineringarna är helt anonyma.
  4. Du kan inte nominera dig själv. (Om du nu är så bra som du tror, kommer ju folk att rösta på dig ändå. ;))
  5. Om du av någon anledning skulle få alla röster i alla personkategorier (Årets medlem, årets hjälpsammaste medlem och årets roligaste medlem) kommer vi endast att dela ut en utmärkelse och resten till andra nominerade, men du får välja själv vilken av utmärkelsen du vill ha först. Det är mer rättvist och jag anser att det är bättre än att en person ska få alla utmärkelser och samtidigt få mängder med knappar under sitt användarnamn.
  6. När det gäller film och manus måste de vara publicerade på forumet under året.

 

Vad vinner jag?

 

Vinnarna får en snygg liten knapp under sitt namn under hela året, känslan av att känna sig uppskattade och beundransvärda.

 

Lycka till!

 

Och en sak till: Gott nytt år. :bire

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...