Gå till innehåll

"Film/teater i Jönköpings län"


IAmPolly

Recommended Posts

Hej! Jag söker folk i alla åldrar från Jönköpings län som gillar film och teater till min grupp på facebook "Film/teater i Jönköpings län".

 

Beskrivning av gruppen: "Visst finns det fler än jag som irriterar mig på att det allra mesta inom film hör Stockholm till? Det är där de flesta inspelningarna är och det är främst från Stockholm det söks statister och skådespelare, med mera. Vi i småstäderna får ju knappt någon chans!

Därför startade jag den här gruppen för vi i Jönköpings län som gillar film och teater, vi kanske kan spela in amatörfilmer tillsammans? Alla som är intresserade av positioner inom filmyrket är välkomna att bli medlemmar: regissörer, skådespelare, statister, sminköser, såna som sköter kameran, m.m.

Tipsa mig om folk ni vet är intresserade av film i Jönköpings län, nu får det vara nog med lyx för alla Stockholmsbor!

 

Är det något för dig? Bli medlem nu så vi kan göra skillnad! Med tillräckligt många medlemmar kan vi kanske börja göra filmer och det kan ju bli början till att mer filmproduktion görs i just Jönköpings län!

 

Pauline Wågström (aboutpolly.devote.se)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...