Gå till innehåll

Sätta ihop ett gäng i Göteborg för långfilm (inom en förhoppningsvis snar framtid)


KPisce89

Recommended Posts

  • 3 veckor senare...

Vet inte hur aktuellt detta är just nu. Men jag har erfarenhet som mestadels Kameraoperatör/filmfotograf, men kan även redigera (Premiere Pro, Final Cut, Sony Vegas och även After Effects). Erfarenheterna kommer från evenemang-filmningar, reklamfilmer, musikvideos och lite kortfilmer. Letar ihjäl mig efter folk att göra film med nu under sommaren och bor ungefär 1 timma ovanför Göteborg, så om det fortfarande är aktuellt så är jag helt klart på!

 

Om någon annan ser det här och bor i Göteborgstrakterna och vill göra kortfilm, hör gärna av er till mig! :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Vet inte hur aktuellt detta är just nu. Men jag har erfarenhet som mestadels Kameraoperatör/filmfotograf, men kan även redigera (Premiere Pro, Final Cut, Sony Vegas och även After Effects). Erfarenheterna kommer från evenemang-filmningar, reklamfilmer, musikvideos och lite kortfilmer. Letar ihjäl mig efter folk att göra film med nu under sommaren och bor ungefär 1 timma ovanför Göteborg, så om det fortfarande är aktuellt så är jag helt klart på!

 

Om någon annan ser det här och bor i Göteborgstrakterna och vill göra kortfilm, hör gärna av er till mig! :)

 

 

Tjena,

Det är fortfarande aktuellt och vi tänkte spela in en lite kortare grej innan vi gör den stora Jane Eyre grejen. Så om du är intresserad så är det bara att joina :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Tjena,

Det är fortfarande aktuellt och vi tänkte spela in en lite kortare grej innan vi gör den stora Jane Eyre grejen. Så om du är intresserad så är det bara att joina :)

 

Toppen! Är gärna med på båda inspelningarna om det är lungt och det funkar :)

Kommer ta tåget ner till Göteborg, nu är jag 17år (18 i slutet av sommaren) och har därför inte körkort för bil, har inte heller någon utrustning då jag lånar när jag behöver. Men såg att du har det nödvändigaste redan så det borde ordna upp sig.

 

Släng iväg ett mail när det börjar närma sig, och släng gärna på info om filmens tänkta upplägg (bildmanus eller snabb manus-skiss om du har gjort något sånt) så man hänger med på planerna :)

dennis.berg94@gmail.com

Länk till kommentar
Share on other sites

Tjena, jag kan tänka mig ställa upp som skådespelare, för tillfället bor jag i Trelleborg i skåne, men skall flytta till stockholm efter sommaren, när det gäller tid, så jag är flexibel med tiden, eftersom mitt jobb tillåter det, är 22 år gammal, har sysslat med teater lite grann, söker mest efter projekt där jag kan få mer erfarenhet, eftersom jag vill jobba med film. Jag har inga problem med att ta mig till Göteborg.

 

Hör av er, om ni behöver fler skådespelare. Email: Edis.Dedic@hotmail.com

 

med vänliga hälsningar

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...