Gå till innehåll

Film/Video-team Gävle


Smörgåsmannen

Recommended Posts

Hejsan!

 

Jag vet att ni lurar där, ni filmiskt lagda Gävlebor. Det har varit på tapeten förut och nu är det dags igen, tycker ni inte att vi ska försöka slänga ihop ett filmteam här i stan som kanske främst riktar sig mot kortare filmer, eller egentligen vad som. Personligen så gör jag mest videos nu, med mig själv som skådespelare, kamerahandledare (åt ett slumpmässigt utvalt offer), regissör och redigerare, det blir krångligt och begränsar verkligen kreativiteten. Jag själv är öppen för det mesta.

 

Till att börja med så vore dock bra om alla som är intresserad av att göra något filmrelaterat här i Gävle skrev här och visade sitt intresse, kom med lite förslag osv. Det finns inga krav på att ha mycket tid, någon speciell erfarenhet, utan det räcker med att vara intresserad!

 

Vänliga hälsningar,

Henrik

Länk till kommentar
Share on other sites

Till grunden så spelar det ju ingen roll var du bor, bara du kan ta dig hit på ett smidigt sätt, som är hållbart för dig så :)

 

Ja, men då är vi åtminstone 3 intresserade härifrån, ska leta lite på andra håll och inom en snar framtid så kommer jag kontakta er båda, så får vi snacka ihop oss lite!

 

Ha det gott tills vidare!

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...