Gå till innehåll

Idetorka? Jag ger tips och skriver manus vid behov.


RobinsTaste

Recommended Posts

hej, har en fråga till dig med.

Om jag redan har ett färdig skrivet manus fast vill utveckla mer på det. Gör du något sånt?

Måste också fråga om du tar betalt eller gör av annan anledning. :)

 

Nja, du kan ju typ bara visa en liten del eller summering av manuset, så kan jag se vad man skulle kunna lägga till. Jag planerar inte att ta betalt, utan gör det bara som en tjänst. Ibland har jag typ 1000 ideer som jag själv aldrig vill göra film på. Men skriv en sammanfattning av ditt manus så kan jag se vad man kan lägga till.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 1 månad senare...

Hej RobinsTaste! Skulle du kunna göra ett manus åt mej? är för ett projekt som ska spelas in om 2-3 veckor, och jag har ingen aning om hur man skriver manus.

 

Det ska vara något spel inspirerat, ungefär som den här

Man ska förstå vilket spel det handlar om väldigt tydligt, helst ska det handla om minecraft elller modern warfare 3, men det spelar förstås inte så stor roll.

 

Några scener som jag skulle vilja ha med är en bilscen när t.ex två personer åker i en bil och pratar, och en scen där en person skjuter en pistol i slow motion/bullet time.

 

Tack för mej och hoppas du gör manuset :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Hej RobinsTaste! Skulle du kunna göra ett manus åt mej? är för ett projekt som ska spelas in om 2-3 veckor, och jag har ingen aning om hur man skriver manus.

 

Det ska vara något spel inspirerat, ungefär som den här

Man ska förstå vilket spel det handlar om väldigt tydligt, helst ska det handla om minecraft elller modern warfare 3, men det spelar förstås inte så stor roll.

 

Jag kommer skriva direkt! Filmen blir nog inte så lång, men jag skriver på! Jag har tyvärr inga erfarenheter av spelen du nämnde till mig, men jag löser det.

 

Hur många skådisar har ni tillgång till?

 

Ps: Ni får självklart ändra manuset vid behov!

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag kommer skriva direkt! Filmen blir nog inte så lång, men jag skriver på! Jag har tyvärr inga erfarenheter av spelen du nämnde till mig, men jag löser det.

 

Hur många skådisar har ni tillgång till?

 

Ps: Ni får självklart ändra manuset vid behov!

 

Vi har tillgång till 6-8 skådisar, fast det kan förstås tänjas lite på om det absolut skulle behövas.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 månader senare...
  • 10 månader senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...