Gå till innehåll

Hur ska jag gå till väga?


r3x

Recommended Posts

Hej Voodoo läsare!

 

Jag skulle vilja jobba inom medievärlden, dvs film/tv produktion.

 

Har börjat funderat på att söka till en filmskola då jag har sedan liten haft film som min hobby och spelat in ett flertal filmer.

Nu är det så att jag inte fick dom finaste betygen på brist utav motivation inom skolan och tyckte inte då att betyg avspeglar kunskap och tror mer på reell kompetens.

Nu ångrar jag dock det och kommer att få äta upp det.

 

Men nu är det såhär att jag har en flickvän som flyttar till Stockholm (jag bor i Norrland i en liten by) för att plugga och jag skulle vilja vara där.

 

Har kollat in Kulturama då jag kan finansiera denna kurs, men rekommenderar ni denna? Har den kursen bra framtidsmöjligheter?

Är oerhört kluven just nu och vet inte om jag ska satsa på det, vill kunna göra det här men konkurrensen är hård och det är inget jag är rädd för, är mer rädd för att gå denna utbildning och den inte ska leda mig någonstans. Har ni några förslag/råd så vill jag gärna höra dem.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...