Gå till innehåll

Blod i håret


AndTuts

Recommended Posts

Hej, för några år sedan när jag och min kompis använde fakeblod så fick han det i håret. På grund av att det är sirap i å klibbar håret ihop sig. Jag undrar därför om det finns något som ser bra ut, men inte klibbar ihop håret. Så att jag slipper köpa grisblod.

:birp:bire:birp:bire:q

Tack på förhand!

 

/Erik

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 månader senare...

Så... du undrar alltså hur man ska göra för att kunna få något klibbigt i håret utan att det blir klibbigt? *hmm...*

Det enklaste svaret är väl att "det är en smäll man får ta om man spelar in film". Även högt betalda hollywoodskådisar blir kladdiga på inspelningar av alla möjliga effekter. Skillnaden är att de har en trailer med dusch ståendes intill + assistenter som hjälper till att tvätta bort det värsta.

 

Grisblod ska man aldrig över huvud taget ha på en person. Enda omständigheterna som det överhuvud taget ska användas är om det till exempel ska spridas ut i ett rum, på väggar, mm... Att få det i munnen/ögonen är en big nono (och man får det lätt i ögonen genom att man utan att tänka på det gnuggar sig där), och det kans räcka med ett småsår vart som helst på kroppen för att man ska få riktigt smaskiga infektioner....

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 9 månader senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...