Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: ''Ingen annan än du'' - Ett vemodigt kärleksdrama

Besatt medlem
    Reg.datum
    nov 2006

Kamera Ingen annan än du - Trailer!

Vad är detta?
    - Jakob är en äldre man som dag under sin dagliga cykeltur blir påkörd. Han förlorar sin allra käraste ägodel, sin vigselring. Förlusten, sjukhusmiljön och jakten på att hitta ringen igen, frammanar gamla minnen om en stark men förlorad ungdomsromans.

Vilka spelar in detta?
    - Jag Anna, har skrivit manus och regisserar filmen. Jag producerar även med hjälp av Johanna och sedan i allt kaos så hoppas jag in där jag behövs! Förutom vi två så har vi satt ihop ett team av erfarna och mindre erfarna ungdommar mellan 18-25 år. Fotografen pluggar bland annat just nu på Molkoms Folkhögskola där fler av oss i teamet också studerat. Sedan har vi ett gäng skådespelare i olika åldrar från Örnsköldsvik.

Vart spelar vi in?
    - Vi spelar in på hemmaplan i Örnsköldsvik! I lägenhetslokaler, utomhus (:P), KTC på sjukhuset och på Folkets hus.

Hur sponsras detta?
    - Vi har en budget från Film i Västernorrland/Scenkonstbolaget Film där vi även lånar teknik. Sedan har några företag, restauranger, mataffärer, vandrarhem osv varit otroligt generösa och gett oss rabatter.

Nä spelar ni in?
    - Inspelningen börjar 5 mars och avslutas den 10 mars.

Mer frågor! Tveka inte att fråga .
    Senast redigerad av Kissemiss den 2011-04-02 klockan 14:20. Anledning: Ny titel uppdatering

Besatt medlem
    Reg.datum
    nov 2006

Standard

Uppdatering:
    Det enda vi har problem med nu är 4st mindre roller vi måste hittat skådespelare till tills på torsdag 10 mars.
    Samt att: extern fokusdragare, handtag för hand/axelkamera med RED och kompendie saknas från scenkonstbolagets teknikförråd.

Besatt medlem
    Reg.datum
    nov 2006

Standard

Nu har vi spelat in ungefär hälften av materialet!
    De två inspelningsdagarna som passerat gick väldigt effektivt och smärtsamt, vi blev klara före planerad tid båda dagarna och materialet ser väldigt bra ut tycker jag som ska klippa det sen!

Här är tre screencaps från det orörda materialet!

Besatt medlem
    Reg.datum
    nov 2006

Standard

Hehe verkar inte vara så många som tittar in eller kommenterar men lägger upp lite mer bilder från dessa två sista dagar! Inspelningsdagarna har flygit förbi och problemen har varit minimala, då inspelningen går bra brukar det ju dock vara mer problem med klipper, iaf för mig av erfarenhet :P!

Besatt medlem Andreas Sjoebergs avatar
    Reg.datum
    sep 2006

Standard

Sjyssta screens! Du hör väl av dig när den är färdig?

Besatt medlem Andreas Sjoebergs avatar
    Reg.datum
    sep 2006

Standard

Cooolt. Synd bara att man inte får någon förhandsvisning

Besatt medlem
    Reg.datum
    nov 2006

Standard

Hahah!
    Den som väntar på något gott ;D