Gå till innehåll

Nystartad Lokal TV i Halmstad/Halland söker medarbetare!


Admir

Recommended Posts

Hej!

 

InCity.se är en ny typ av Lokal TV på webben för Halmstad, som sedan planerar att expandera över Halland. Just nu jobbar jag totalt själv med samtlig planering/bokning av alla inspelningar samt all foto och redigering.

 

Precis som alla andra nystartade projekt finns det inga pengar i det hela än, men förhoppningsvis när namnet blir mer känt så kommer annonsörer samt företag som behöver reklam i form av video/foto/webbdesign att höra av sig. Om inget annat är detta alltid en bra chans att få öva på sina färdigheter och utvecklas i sitt skapande med rörlig bild.

Givetvis är målet att vi ska kunna få ut lön på det en dag när saker och ting är i rullning.

 

Jag har ett annat heltidsjobb vid sidan av och hinner inte alltid att springa runt och komma på vad som kan filmas härnäst, därav söker vi en eller flera personer som bor i närheten och kan tänka sig ställa upp på lite jobb då och då samt själva ta initiativ att skapa nya inslag till våran hemsida för att locka tittare och framtida kunder!

Det kan vara allt från att besöka en nystartad affär, filma ett event, eller att gå ut och intervjua på stan, du bestämmer!

 

Så är du en drivande, kreativ person som skulle kunna tänka dig att jobba med detta för att hjälpa oss få igång något kul och spännande, så kan detta vara något!

Jag äger min kamerautrustning och vi ser gärna att du har egen utrustning med.

 

Mailen som jag kollar oftast är;

 

Adde_911@hotmail.com

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...