Gå till innehåll

Någon som vill göra film?


Animarkus

Recommended Posts

Hejsan! Jag skulle vilja göra mer film än vad jag gör nu och jag tror inte att jag är ensam om att vara i den situationen. Till stor del handlar det för egen del om att min bekantskapskrets inte består av tillräckligt många filmintresserade. Ofta handlar det om att övertala vänner om att ställa upp i en kortfilm etc. :)

 

Jag vill lära känna fler personer med en brinnande entusiasm för filmskapande! Det skulle vara toppen om vi blev några stycken som tillsammans kunde utarbeta allt från manus till slutproduktion, göra kortfilmer och skicka dem på festivaler. Allt blir lättare om man är fler (i synnerhet beträffande filmskapande) och om vi slår våra kloka huvuden ihop ska vi nog kunna se till att vi blir en trevlig ensemble manusförfattare, regissörer och skådisar. Vad säger ni, finns det någon som är på? Jag bor i Stockholmstrakten, skulle ju vara allra smidigast om man bor någorlunda nära varandra :) Och om det är någon som är på gång att göra en film hjälper jag mer än gärna till på vilket sätt jag än kan.

 

Hoppas på svar! Låt oss göra film!

Länk till kommentar
Share on other sites

Hej!

 

Jag måste tipsa dig om vårt nystartade filmprojekt kallat "Next Harry Pottah". Vi är en grupp filmintresserade som samlats för att bilda ett perfekt filmteam. Vi är väldigt seriösa och vårt mål är högt, att göra en långfilm som ska bli succé. På vägen dit kommer vi pröva våra talanger tillsammans genom att delta i festivaler. Vi är nu med i södermanlands resurscentrum.

 

Om du är intresserad kan du skicka ett mail till Louiseyderbo@live.se så berättar jag lite mer om hur långt vi har kommit och kommande filmmöten. Vi har våra möten i Katrineholm (ca.10 mil från Stockholm) men vårt team kommer från olika delar av Sverige.

 

Hoppas du hör av dig! :)

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 4 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Jag är definitivt intresserad. I likhet med föregående talare är jag nybörjare utan någon form av utrustning över huvud taget. Har ett starkt intresse för film men har sällan fått något vettigt ut av det. Skickar ett PM till dig.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...