Gå till innehåll

Reklam...


ungfilm

Recommended Posts

Jag skulle tro att man bleker tänderna ala tandläkarstyle för att få dem vita och goa. Sen kanske man kan försöka få dem att glimma med någon slags effekt (glow) eller liknande som man lägger i en mask som man får flytta keyframsen i frame by frame. Det borde funka.. After efekts, Combustion eller liknande compositing program kan du göra sistnämnda i.. Att överexponera verkar sådär, det blir nog liksom inte tänder som glimmar utan bara vitt skulle jag tro..

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 4 veckor senare...
  • 3 månader senare...

Nu har jag sluppit göra just det (hu!). Men jag vet att man gör det i en Flame eller Inferno eller nån av Quantels system. Kan tänka mig att det görs i Avid DS också. Det är jätteenkelt och körs mycket riktigt med en "mask"-liknande operation beroende på system man sitter i. Det går absolut att göra med After Effects eller Combustion. Tar lite längre tid bara.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...