Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Jag bygger/skapar en robot till en musikvideoproduktion..

Nybörjare
    Reg.datum
    sep 2010

Leende Jag bygger/skapar en robot till en musikvideoproduktion..

Jag fick ett superkul uppdrag, att bygga/skapa en trasig, men vacker robotkvinna, med lysande ögon till en musikvideoproduktion som skall spelas in nästa vecka. I detta projekt gällde det att tänka utanför boxen och skapa av allt och inget. Vilja, våld och vinkelslip Älskar att skapa, så detta projekt inspirerade verkligen mig! Vill ni se vad jag håller på med och bygger, och kanske någon behöver liknande till någon produktion, kom in och kika på www.shara.se under min blogg. Där uppdaterar jag hur arbetet började och vart jag är nu..

Ha en fin lördag!

// Shara

Nybörjare
    Reg.datum
    sep 2010

Exhalterad Roboten klar nu!

Nu är min robot "Wencoraa" klar och ivägskickad. Bilder på "slutresultatet" finns min blogg på min hemsida www.shara.se om ni vill se! Jag fick nu igen ett nytt maskuppdrag inbokat till en annan musikvideo.. nu ska det skapas en mask igen, denna gång inspiration från djurriket! Underbart kul!!

// Shara

Citat Ursprungligen postat av Shara MUA Visa inlägg
    Jag fick ett superkul uppdrag, att bygga/skapa en trasig, men vacker robotkvinna, med lysande ögon till en musikvideoproduktion som skall spelas in nästa vecka. I detta projekt gällde det att tänka utanför boxen och skapa av allt och inget. Vilja, våld och vinkelslip Älskar att skapa, så detta projekt inspirerade verkligen mig! Vill ni se vad jag håller på med och bygger, och kanske någon behöver liknande till någon produktion, kom in och kika på www.shara.se under min blogg. Där uppdaterar jag hur arbetet började och vart jag är nu..

Ha en fin lördag!

// Shara

Nybörjare
    Reg.datum
    sep 2010

Glimten i ögat Fågelmasken börjar ta form

För er som gillar masker, så är jag ju nu inne på ett nytt skapande, denna gång en fågelmask. Den börjar ta form och har lagt upp några bilder på min hemsida www.shara.se under bloggen.. det kommer fler bilder dit, tills den är klar! Älskar att skapa masker! Denna mask är beställd och skall till en musikvideoproduktion.. behöver du en mask? You know where to find me!

Ha en fin helg!

// Shara

Nybörjare
    Reg.datum
    okt 2010

Standard

Ser riktigt bra ut, keep up the good work

Besatt medlem Ufosxms avatar
    Reg.datum
    dec 2003

Standard

Riktigt cool robot.

Nybörjare
    Reg.datum
    jan 2011

Standard

wow, jag är imponerad,
    hon ser verkligen vacker ut
    Senast redigerad av helene81 den 2011-02-18 klockan 10:14.

Nybörjare
    Reg.datum
    sep 2010

Exhalterad Tack!:)

Tack för fin feedback! ! // Shara