Gå till innehåll

jennu

Recommended Posts

NOOMARATON är en filmtävling där ett lag om 4 personer gör en film på 24 timmar! Kl 09.00 den 4 september får man ett tema, tre saker samt tre platser som ska vara med. Ett dygn senare måste filmen vara klar!

 

Först tävlar man inom sitt län/region och vinnarna går sedan vidare till den nationella finalen i Stockholm den 25 september. För mer information besök http://www.noomaraton.se

 

I Västra Götaland kan man anmäla sig fram till 3 september kl 18.00. Information och online-formulär finns på http://www.konstochkultur.vgregion.se/noomaraton

Filmvisningen är den 14 september kl 18.00 på Hagabion i Göteborg, där en jury bestående av Anders Annikas och Linda Sternö kommer kora vinnaren. På scen står även Steam Machine. Kontaktperson: pia-mari.wehrling@vgregion.se

 

Information om andra län/regioner finns på Noomaratons hemsida!

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag och mina polare ska vara med.

Sämsta är att vi inte har en jury som väljer vinnaren, utan det blir online röstning.

Är ganska säker på att det kommer bli den som har flest vänner som vinner :P hehe.

 

Online röstning? Förra året när vi var med var det så att efter alla hade sett filmen fick man rösta vilken man tyckte var bäst. Den som hade flest respektive näst flest gick vidare. Vi hade ingen online röstning. Tävlade i Sundsvall.

Länk till kommentar
Share on other sites

Online röstning? Förra året när vi var med var det så att efter alla hade sett filmen fick man rösta vilken man tyckte var bäst. Den som hade flest respektive näst flest gick vidare. Vi hade ingen online röstning. Tävlade i Sundsvall.

 

Vet, så har det varit de åren jag varit med tidigare med.

Men i år var det onlineröstning för utomstående med.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...