Gå till innehåll

Special effekter? Hur?


Mannemoviemaker

Recommended Posts

Hejsan! Jag har nyss kommit in i denna underbara värld där man skapar film! :P Hehehe...... Jaja.... Eftersom jag är sån nybörjare vill jag inte köpa några program än så länge, utan vill bara ha gratis program mm. Så det enda program jag har är Windows movie maker.

1. Jag undrar om det går att lägga in några special effekter i detta program.

2. Om det inte går att lägga in specialeffekter, så: går det att lägga in åtminstånde Slomotion (eller hur det nu stavas!) eller att man spelar filmen baklänges?

3. Om inget av åvanstående funkar, går det att ladda hem ett gratis program där man gör filmeffekter? Då vill jag naturligtvis ha ett program som funkar!

 

TACKSAM FÖR SVAR! /Manne

 

PS! Eftersom jag inte har Windows XP funkar inte WIndows movie maker 2 DS!

 

Du, en site, http://www.Windowsmoviemakers.net den kommer du älska. om du kollar lite åt höger på denna sidan så ser du ett röd button. Klicka där, det är ett Demo, och sen så ladda ned. Du får massor av specialeffekter till Windows Movie Maker!Tack för mig, leverpastej.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...