Gå till innehåll

Skådespelare sökes till Fan fiction


Starboyfilms

Recommended Posts

Ingen ersättning

 

Vi söker personer som har viljan att vara med i en fanfiction. Om du tycker att det är kul med film, eller att medverka i filmen med en roll.

 

Detta är ett fanfilm projekt i starwars miljö. Filmen är mellan 15-20 min. Vi söker ett fler antal personer som ska spela Stormtroopers men också personer som kan spela jedi samt civil peroner. Denna production är bedriven av filmstudenter. Vi söker skådispelare som själva har glöd och vill vara med att skapa trovärdighet till publiken.

 

Vi söker 3 roller, två män och en kvinna. Samt statister!

 

Hör av er om ni är intresserade.

Länk till kommentar
Share on other sites

Kul att intresse finns! Jag undrar vilken sort roll vi skulle vilja spela, statist eller huvudroll. Huvudroll kan jag inte garantera, men statister kan man inte få nog av! Jag skulle då hänvisa er att skicka medelande som innehåller bild eller bildlänk samt längd ålder till starboysfilm@hotmail.com

 

MVH,

Starboyfilms Productions

Länk till kommentar
Share on other sites

Kul att intresse finns! Jag undrar vilken sort roll vi skulle vilja spela, statist eller huvudroll. Huvudroll kan jag inte garantera, men statister kan man inte få nog av! Jag skulle då hänvisa er att skicka medelande som innehåller bild eller bildlänk samt längd ålder till starboysfilm@hotmail.com

 

MVH,

Starboyfilms Productions

 

jag har aldrig spelat någon riktig roll så jag nöjer mig nog med en statistroll :)

men jag vill gärna veta när och var?

Länk till kommentar
Share on other sites

Alla som är intresserade av en statist roll gör följande. Inspelningen är belägen under 21-25 Juni i mediagymnasiets lokaler. Skolan ligger i nacka strand, ett sätt att ta sig dit är via buss 443 ifrån slussen.

 

för långt bort, och så börjar jag jobba den 24 juni :(

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 1 månad senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...