Gå till innehåll

Är du på jakt efter ett bra skräckmanus?


filmvisiongotland

Recommended Posts

Hejsan är du på jakt efter ett bra film manus?.

Jag har mycket noveller liggande som kommer slå stort i Sverige min första film De Fördömda Den Mörka Hemligheten är redan på gång.

 

Men eftersom jag skriver mycket så vill jag gärna ha fler utgivna på den svenska marknaden och kanske är du den lyckliga regissören/producenten?

Brinner du för skräckfilm och inte vill se komik i skräck så är det posetivt, jag gör inte B-Skräck utan ser allt i nogrant planerat projekt och därför vill jag även se mina alster tas väl hand om.

 

Har du frågor kontakta mig gärna på facebook eller här eller på anders.ekedahl@filmvisiongotland.com så kan vi diskutera framtidens skräck inom Sverige.

Länk till kommentar
Share on other sites

ja e på jackt efter ett bra film anus ja e sysselsatt på den svenska marknaden å skulle hjärna vara den lykliga film rechisörren / obducenten . ja e väldigt bra på att va nigativ på ett kritisct sett å har en del tidigare project . du kan skikka till min lunar storm som ja skikkar i p m . ps . hatar b skreck !

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 3 månader senare...
ja e på jackt efter ett bra film anus ja e sysselsatt på den svenska marknaden å skulle hjärna vara den lykliga film rechisörren / obducenten . ja e väldigt bra på att va nigativ på ett kritisct sett å har en del tidigare project . du kan skikka till min lunar storm som ja skikkar i p m . ps . hatar b skreck !

 

 

Fantastisk kommentar.

Länk till kommentar
Share on other sites

Skulle inte säga att detta har så mycket(inget) med jantelagen att göra. Vill man utge sig för någon man inte är borde man försöka emulera dennes sätt att uttrycka sig. I det här fallet, där det ska röra sig om en framgångsrik författare, torde ett absolut minimum vara en korrekt grammatik...

Länk till kommentar
Share on other sites

Darco nej tyvärr det var inte så många seriösa svar direkt :) jag skulle ju personligen inte skicka något jag skrivit till någons lunarstorm för att sedan hamna utlagd det är inte mig grej.

Tack ni som förstår min syn..

 

 

 

Jo, men vem fan bryr sig om stavning om man har en bra story att filma : )

Jag letar bra saker att filma, inget annat. Du ska se mina manus, ha ha. Skrivna på servetter ibland.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...