Gå till innehåll

"Transcode Settings" error


Raw

Recommended Posts

Tjena allihopa

 

Jo såhär ligger läget till...jag håller på med ett lite filmklipp där jag försöker återskapa "fejk"-slowmotion. Men när jag ska rendera ut filmklippet så kommer det upp en error-ruta där det står följande >> "After Effects: AEGP Plugin Media IO Plugin. There is a mismatch between Output Module settings and Transcode Settings. Please verify your settings and try again."

 

Så min fråga till er är hur jag fixar detta problem?

 

Jag hittade denna tråd när jag googlade problemet men jag vet inte hur jag kommer in och ändrar i "Transcode Settings". Jag vet bara hur man ändrar "Output Module"

 

Någon som vet? Svar skulle uppskattas enormt, ciao

Länk till kommentar
Share on other sites

jag har ett material på 1080x1920 som jag försöker rendera ut till H264, vilket borde gå:)

 

detta är vad jag har gjort: jag har spelat in material på 50fps interlaced i 1080i upplösning. Sen har jag laddat in det i datorn och öppnat i After Effects och högerklickat på klippet och valt interpret footage. Där valde jag framerate 12,5 för att få 50% långsamare å sen la jag den filen i en comp på 1080p 25fps för att få slowmotion. Det gick å spela upp allt klockren ti AE men inte å rendera ut det ..

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...