Gå till innehåll

Paint animasjons serien, The Poo


RinoEliassen

Recommended Posts

Hei. Rino fra Norge her.

 

Denne tråden ble litt lenger enn forventet. Men når jeg først skal vise det frem får jeg gjøre det ordentlig.

 

Jeg vil egentlig ha kritikk på serien min, The Poo. Først og fremst vil jeg egentlig ha kritikk for starten av sesong 2, som jeg nylig har begynt på. I og med at den er av bedre kvalitet enn sesong 1, og mer aktuel for meg nå. (Promo traileren, og Season 2 chapter 1 lenger nede her) Men jeg bør i tillegg "markedsføre" sesong 1 først. Egentlig burde man ikke se noe av sesong 2 uten å ha fått med seg sesong 1, det blir som å hoppe inn i andre sesongen av hvilken som helst serie.

 

 

Så da legger jeg ut sesong 1 her også..

 

 

Men først en liten The Poo beskrivelse. Den orginale The Poo serien laget jeg for 1-2 år siden. Jeg hadde lenge en ide jeg ville få filmatisert som en seriøs thriller drama. Men historien var får krevende å få ut i ekte bilder. Derfor fant jeg ut at jeg prøver å animere det istedenfor. Men paint animasjon var ikke min sterkeste side, så det var umulig å lage historien min uten at det ble teit. Da forandret jeg hele greia til en humoristisk sær og barnslig setting. Og pga denne bæsje-humoren tar ikke folk resten seriøst, og får ikke med seg detaljene utenom. The Poo er generelt veldig Lost innspirert. Når det kommer til oppbygning og dramaturgi. Dette vil en ikke merke før muligens Chapter 4 og ut. (inkludert Bonus episoden "The Gun Shop Man's view")

 

 

The Poo : Chapter 1:

 

 

The Poo : Chapter 2

 

 

The Poo : Chapter 3

 

 

The Poo : Chapter 4

 

 

Finale:

The Poo : Chapter 5 (Part 1)

 

The Poo : Chapter 5 (Part 2)

 

The Poo : Chapter 5 (Part 2) Exodus

 

 

 

Morsom og viktig BONUS EPISODE:

"The Gun Shop Man's View"

 

 

 

 

Så om noen ikke liker denne bæsje-starten på serien, så er det forståelig, men jeg kan forsikre om at det kommer mer etterhvert smile

 

The Poo blir bedre for hver episode. Og hele sesong 1 er generelt mye svakere enn hvordan sesong 2 vil bli. Mange mener de 2 første episodene bare er bullshit, men selve historien tar seg opp fra episode 3 og ut. Vil en bare få med seg plottet kan man hoppe til finalen og se derifra.

 

 

 

Men tilbake til saken. Sesong 2. Jeg vil gjerne ha tilbakemelding, spesielt rettet mot starten av sesong 2.

 

 

 

Det er uansett mulig det er noe artig inni der selvom en ikke kjenner karakterene og opplegget.

 

 

Her er promo traileren til sesong 2:

 

 

 

Og første episode:

 

 

 

 

 

Alt av The Poo har alltid vært veldig krevende å lage, og blitt vanskeligere og vanskeligere for hver episode. Sesong 2 er på alle plan mye mer gjennomtenkt og av bedre kvalitet. Bare synd få folk gidder å se gjennom sesong 1 først :-)

 

 

Det hadde vært supergøy å fått no tilbakemelding. Men jeg kan ikke forvente at dere gidder å bruke tid på å se alt. Så om man skal ta en snarvei bør den bli å starte fra finalen av sesong 1.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...