Gå till innehåll

Ringen - del 1 i triologi


John

Recommended Posts

Va sen jag verkar va... jaja. Nu har jag sett den iallafall. Diggade den stenhårt, särskilt bilden, många fina vinklar! Sen gillade jag manuset, jag har sagt det förut och jag säger det igen: Du e skitbra på att skriva manus!

Länk till kommentar
Share on other sites

+ Skådespelarna passade in i omgivningen

+ Bra story

+ Blodet var snyggt

+ Stundtals bra dialoger

 

- Knarkar Kalle är ett patetiskt försök till vara en knarkare med nervproblem

- Ljudet mellan vissa scener bryts på ett konstigt sätt

- Stundtals löjliga dialoger

 

Okej film. Fin kvalité. Stundtals bra dialoger med stundtals är dom mindre bra. Jag gillade konversationen mellan Hanes och Jenny i soffan var bra. Men Knarkar Kalle och Fimpen är hemsk!

 

Aja ser i alla fall fram imot nästa del!

Länk till kommentar
Share on other sites

Tack för era svar, jo det är aningens patetiskt, vilket också är meningen, jag har skum humor...

Tack, Knark KAlle är då jag, och den enda som inte är skådif:) Sen har jag dock fått bra kritik för den rollen också, men jaja. Kul att ni sett den kula att ni gillat delar elelr hela, det var ett väldigt litet projekt.. Men kul var det.

Mvh

John

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 6 månader senare...
Kul att filmen blev klar till sist! Är jobbet med del 3 igång än?

 

Japp, jo det tycker jag med:) del trean ligger anings död just nu, det är väl tänkt att bli en del till men problemet just nu är jag inte blir nöjd med manus.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...