Gå till innehåll

Samarbete med humor sökes


bondlurken

Recommended Posts

Jag har en massa humormaterial och känner att det börjar vara dags att göra någonting konkret av alltihopa, det känns lite trist att bara skriva för byrålådan.

 

Vad jag söker är t.ex. samarbete med humorgrupp eller liknande som är mer eller mindre etablerade och i behov av humorsketcher, manusförfattare med humor som signum för bollning av idéer och utveckling av humor till sketcher eller långfilm.

 

Det skulle vara skoj att skriva satir på politikers och annat känt folks tokiga uttalanden på ett ironiskt sätt, mogen humor blandas med omogen.

 

Jag som skriver är dryga 40 år och bosatt i norra Västerbotten och det är väl inte bästa stället att bo på om man vill hålla på med sånt här har jag börjat förstå, men vad göra.

 

En form för samarbete utifall det skulle vara långt emellan är att träffas lite då och då för lite ”powerwriting”, men alla idéer och uppslag är välkomna.

 

Med vänlig hälsning Bondlurken

 

p.s. My name is Bond, Bond Lurken. d.s. 

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...