Gå till innehåll

Statister sökes till musikvideo


nzafvscl

Recommended Posts

STATISTER SÖKES TILL MUSIKVIDEO

 

Regissören har tidigare gjort en musivideo till Olle Ljungström:

 

Artisten heter Goblin, och ska snart albumdebutera.

 

VI MÖTS NU PÅ SÖNDAG 09.00 VID BROMMAPLAN. Utanför spärrarna, till tunnelbanan. (finns bara en nedgång).

 

Vi kommer spela in en bit utanför Drottningholm, och bussarna går bara varje halvtimma så det är viktigt att ni är där 09.00!

Så vi alla hinner med bussen.

 

Som sagt, vi kan som sagt inte ge nått betalt (ingen ersättning för resa heller tyvärr), men det blir en kort och intensiv dag för eran del, VI TAR ALLA STATISTBILDER FÖRST, SÅ ALLA ÄR KLARA 13.00.

 

Jag har lockigt hår och är 21 år, och står där med en tjej i svart jacka, brunmössa, blond hår 18 år,

så ni vet vilka som är statistansvariga:-)

 

Mitt nr är 0700321859, ring bara i nödfall samma dag om ni i värsta fall skulle bli sena. (Innan inspelningsdagen kommer jag ej svara på okända nr, skulle ej ha tid).

ALLT NI BEHÖVER VETA FÅR NI HÖRA PÅ PLATS av regissören eller regi.ass/inspelningsledaren.

Vanliga kläder, inget annat att tänka på förutom att ni äter frukost innan och klär er varmt.

 

Vi ses snart:-)

//Andreas - andreas.haglund.sfs@gmail.com

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 4 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...