Gå till innehåll

Spider-Man 3


Eiik

Recommended Posts

Jag har kollat runt lite på olika forum och vad de har skrivit vem som kommer vara skurken/skurkarna. Men jag skulle vilja veta vad ni tror, för de forum jag har varit på är bara U.S.A och UK.

 

1. Vilken skurk tror ni kommer i Spider-Man 3?

2. Vilken skurk skulle du vilja se?

Länk till kommentar
Share on other sites

Jag skulle vilja se Venom eller Carnage i efterföljaren. Jag tror också att det kan bli han med mycket stor sannolikhet. Det finns inte så mycket kända fiender kvar. Skulle ju då vara om dom la in Lizardman i trean, men det hoppas jag inte på. Tänk er vilka effekter med det mörkröda slimemonstret i spetsen. :)

 

http://keymi3.free.fr/Spidey/Boris%20Vallejo%20-%20Carnage.jpg

Länk till kommentar
Share on other sites

Det kommer nog inte bli Venom, eftersom Sam Raimi har sagt att han inte finner karaktären intressant. Med tanke på slutet av 2:an så är det väl ganska så uppenbart att det är green goblin som får vara med igen :(

Men förmodligen så slänger dom in någon skurk till, så vi får se vem green goblin tar hjälp av, kanske cloak och dagger??

Länk till kommentar
Share on other sites

Detta blir ju den sista filmen om Spider-Man och jag och nemo har nog läst samma sak att han inte tycker om Venom, men jag hoppas att fans och Sony har något att säga till om. För då kan de bli Venom och som alla vet Harry.

Det har också varit prat om att Doc Ock skulle komma tillbaka(i en intervju med Alfred Molina så säger han att Sam hade frågat han om han ville göra rollen igen, för Ock "försvinner ju bara"...men detta va innan Sony gick ut med att de skulle bara bli 3 filmer om Spider-Man).

Lizardman hoppas jag och tror att det inte blir för Sam vill ha en skurk som är lite klyven i sinnet och kan förändra eller förstöra kärleken mellan Peter och M.J.

Tänkte på en sak, kan det inte vara så att Sam bara säger att det inte blir Venom för att få ner förväntningarna?!....

Länk till kommentar
Share on other sites

Vill minnas det var på extramaterialet på dubbeldiscutgåvan av tvåan där Raimi sa att han hade tänkt använda Venom först, men ändrade sig av nån orsak & slängde in Lizardman istället!

Lite....lätt...besviken, Venom är min favorit-bov, så hoppas dom återupptar hans egen film igen, kan lugnt säga jag blev ännu mer besviken när jag fick reda på att dom hade lagt ner den :(

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Christian van Caine]Vill minnas det var på extramaterialet på dubbeldiscutgåvan av tvåan där Raimi sa att han hade tänkt använda Venom först, men ändrade sig av nån orsak & slängde in Lizardman istället!

Lite....lätt...besviken, Venom är min favorit-bov, så hoppas dom återupptar hans egen film igen, kan lugnt säga jag blev ännu mer besviken när jag fick reda på att dom hade lagt ner den :([/citat]

 

han kanske sa de på dvd:n, men (hoppas att du blir glad) de har inte bestämt vilken skurk de kommer att bli. På grund av att de vet inte vilken väg manuset tar vägen så hopp finns de. Men jag tror att jag läste att de bestämmer skurken mitten av 2005.... men jag som du vill att de ska vara Venom som står som skurken i sista filmen.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=TDA]Sista filmen? Har de ändrat sig nyligen eller? För senast jag hörde så var det fem eller sex filmer planerade, fast Raimi hade bara kontrakt på tre.[/citat]

 

Stämmer, det kommer komma fler spiderman filmer. Men Raimi och maguire och Dunst har kontrakt på 3, så därefter kommer de komma nya skådisar och nya regisörrer, och spiderman serien kommer gå samma öde som batman serien. (hoppas inte, men de blir nog så)

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=_nemo_][citat=TDA]Sista filmen? Har de ändrat sig nyligen eller? För senast jag hörde så var det fem eller sex filmer planerade, fast Raimi hade bara kontrakt på tre.[/citat]

 

Stämmer, det kommer komma fler spiderman filmer. Men Raimi och maguire och Dunst har kontrakt på 3, så därefter kommer de komma nya skådisar och nya regisörrer, och spiderman serien kommer gå samma öde som batman serien. (hoppas inte, men de blir nog så)[/citat]

 

 

Sorry, men ni har fel för de kommer bara bli 3 filmer om Spider-Man. Sam och de har som du sa har ett kontrakt för 3. Laura Ziskin(tror att hon heter så) som är producent för Sony och håller i hela Spider-Man filmerna, har gåt ut med att hon inte vill se Spider-Man filmerna förstöras för de ligger henne varmt om hjärtat. Så de kommer bara bli 3 filmer och sedan så lägger Sony ner alla uppföljare för hon vill inte att Spider-Man ska bli dålig eller sämre och sämre. Detta tror jag för att filmerna inte ska bli som Batman. Detta har också Sam sakt i flera intervjuer. Han säger i dom att han ville göra en 4:a, men Laura vill inte att de ska bli någon mer...

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Eiik]

Sorry, men ni har fel för de kommer bara bli 3 filmer om Spider-Man.[/citat]

 

Hmm, hur varmt de än ligger henne om hjärtat så styrs ju branschen av kosing. Blir 3:an en kassasuccé, så kommer en 4:a. Garanterat.

Länk till kommentar
Share on other sites

Har ni tänkt på hur mycket jobb det blir för att få in Venom i trean? Eftersom Venom kommer ifrån Spidermans svarta (Symbiotiska) dräkt? Och att då också tänka på att få in Carnage som är ett yngel till denna dräkt som slagit sig samman med Kletus Kassady, det krävs ju nästan en film som är längre än sagan om ringen triologin för att få in all background.. Dia hard fansen kommer inte att gå med på några större förändringar i den historien då jag vet att Både Venom och Carnage är mångas favorit skurkar.

Att Harry axlar Geen goblin mantel vet vi ju alla redan.. ( I alla fall i serien)

Så även om jag skulle vilja se både Carnage och Venom i trean så tror jag inte på den Ideén.

Vem som blir huvud skurk i trean är ju egentligen mindre intressant... Det som är mest intressant är ju vad de för våran älsklings såpa här näst! Vart Kärleks historien tar vägen... Där har jag hört att Gwen Stacy ( Iserien Spidermans första flickvän) Ska komma in i bilden, men jag vet inte hur mycket sanning det ligger i det.. Och i serien så gifter ju Peter och MJ sig.. Så...

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Eiik][citat=_nemo_][citat=TDA]Sista filmen? Har de ändrat sig nyligen eller? För senast jag hörde så var det fem eller sex filmer planerade, fast Raimi hade bara kontrakt på tre.[/citat]

 

Stämmer, det kommer komma fler spiderman filmer. Men Raimi och maguire och Dunst har kontrakt på 3, så därefter kommer de komma nya skådisar och nya regisörrer, och spiderman serien kommer gå samma öde som batman serien. (hoppas inte, men de blir nog så)[/citat]

 

 

Sorry, men ni har fel för de kommer bara bli 3 filmer om Spider-Man. Sam och de har som du sa har ett kontrakt för 3. Laura Ziskin(tror att hon heter så) som är producent för Sony och håller i hela Spider-Man filmerna, har gåt ut med att hon inte vill se Spider-Man filmerna förstöras för de ligger henne varmt om hjärtat. Så de kommer bara bli 3 filmer och sedan så lägger Sony ner alla uppföljare för hon vill inte att Spider-Man ska bli dålig eller sämre och sämre. Detta tror jag för att filmerna inte ska bli som Batman. Detta har också Sam sakt i flera intervjuer. Han säger i dom att han ville göra en 4:a, men Laura vill inte att de ska bli någon mer...[/citat]

 

Ligger henne varmt om hjärtat?? hahahahahaha.....3:an kommer precis som 2:an att bli en succé.......därför kommer dom även att göra en 4....och sen när dom märker att kassainkomsterna börjar minska....DÅ gör dom spiderman 6 (elle va de nu är då) med VENOM. Dom tänker på pengarna, så ÄR det.

Cheferna på sony sparkar bara stackars Laura om hon säger emot.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=John]Har ni tänkt på hur mycket jobb det blir för att få in Venom i trean? Eftersom Venom kommer ifrån Spidermans svarta (Symbiotiska) dräkt?[/citat]

 

Vad jag kan minnas var det just därför han inte ville ha med Venom!

...men jag hoppas fortfarande tills dom släppt det officiellt :-)

 

Iof skulle jag väl iof inte påstå heller att han kommer IFRÅN dräkten, så mycket som faktiskt är den!

 

Ångrar nåt som fan att jag sålde tidningen där Spindelmannen hittade "dräkten".

Hela den följetången var kalas & hade varit kul att ha kvar, om inte annat för att se nästan alla bovar & hjältar puckla på varandra samtidigt, men fjortis som man var så sålde jag av alla mina dåvarande tidningar för att få råd med nya :-(

Länk till kommentar
Share on other sites

Att få med hela Secret Wars som backstory till Venom kan väl inte ens de galnaste fansen kräva. Själv kan jag inte alls förstå varför det skulle vara ett problem att få med Venom. Strunta i att Spindeln har dräkten först, ge den direkt till Eddie Brock. Ännu ett experiment för att få fram en supersoldat kanske? Är det något de kan i Hollywood så är det ju att krysta ut såna storys.

 

Ge oss Venom nu! :)

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=TDA]Att få med hela Secret Wars som backstory till Venom kan väl inte ens de galnaste fansen kräva. Själv kan jag inte alls förstå varför det skulle vara ett problem att få med Venom. Strunta i att Spindeln har dräkten först, ge den direkt till Eddie Brock. Ännu ett experiment för att få fram en supersoldat kanske? Är det något de kan i Hollywood så är det ju att krysta ut såna storys.

 

Ge oss Venom nu! :)[/citat]

 

 

Håller med dej... om jag kommer ihåg rätt så blir väl inte Peter och M.J ihop så snabbt som dom blir i filmen, eller har jag fel?

 

Och nemo... hon är en av ägarna till sony så jag tror inte hon får sparken. Kanske de kommer en 4 om folket står på men de gamlar casten, men då tror jag de blir den sista. Tror också sony är så smata att de vet att om inte skådisarna är med så blir de bara flopp... Ha de bra nemo och läs på nätet så hittar du infon jag har sakt om att de bara blir 3st...

Länk till kommentar
Share on other sites

Sen när blev ett filmbolag smart??? De kommer komma fler Spiderman filmer så länge de spelar in mer pengar än vad dom kostar att göra. Dom tänkte ju till o me byta Tobey Maguire i tvåan, så jag tror inte dom har problem att byta ut skådisarna. Och filmchefer har fått sparken förr när dom gått emot strömmen. Och tro mig om man inte vill göra fler spiderman filmer som en av cheferna på Sony, så går man mot strömmen. Dom här människorna tänker inte på fansen, dom tänker BARA på pengar. Kan tänka mig ett möte på sony om 3 år......Ja ni, spiderman 3 blev en succé, hur ska vi göra nu då? Spiderman ligger mig varmt om hjärtat, jag tycker inte vi gör fler filmer nu, jag tycker vi ger upp våra rättigheter till en av världens genom tidernas mest inkomstbringade filmer, vi kan ju inte riskera att de blir en flopp. PANG.

Sen när dom märker att 4an inte gick så bra som dom ville, DÅ slänger dom in venom, och anställer James Cameron som regissör.

 

Att dom säger att de inte kommer fler filmer är bara för att göra fansen glada sen när dom kommer iaf.

Länk till kommentar
Share on other sites

kanske de, men de om byttet i 2:an var att han hade skaddat ryggen och de va först jätte allvaligt... de var därför...

Och om de kommer en 4 får vi se när 3:an är gjord... men de som är fakta är att de har gott ut med att de inte kommer sedan kan man tro vad man vill.

Länk till kommentar
Share on other sites

[citat=Eiik]kanske de, men de om byttet i 2:an var att han hade skaddat ryggen och de va först jätte allvaligt... de var därför...

.[/citat]

 

Jag vet att det va därför....men dom hade ju inga planer på att lägga ner filminspelningen bara för att han kanske inte skulle kunna medverka.....

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 4 månader senare...
  • 4 månader senare...

De va ett tag sedan jag va inne här på forumet, men nu har det kommit mer rykten om skurken i SM3: Och på nätet är det rykten om att Thomas Haden Church ska vara Sandman, James Franco som Hobgoblin och Topher Grace som Eddie/Venom. De två stora rykterna är att han kanske kommer bara vara Eddie i 3:an och kommer tillbaka i 4:an som Venom, eller att i redan 3 ser vi Venom. Topher ha sakt att han måste lyfta vikter och tränna för rollen och att det är så jobbigt. Tar detta med mycket salt.... men jag tycker att han är en intressant person som de tar med i spider-man 3.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.


×
×
  • Skapa nytt...