Gå till innehåll

Söker filmproducent!


JBRegissör

Recommended Posts

Mitt namn är Jens Broström, snart 21 år gammal och är en passionerad och kreativ amatörregissör och amatörmanusförfattare.

 

Jag älskar film, att få regissera och skapa film samt få utlopp för min kreativa sida är min dröm. Att skapa filmer som vidrör publik och samtidigt inspirerar är vad jag strävar efter.

Genom film inspirera andra till att förverkliga sina egna drömmar.

 

Jag är intresserad av alla aspekter i filmprocessen, framförallt regi och manus. Jag har mängder av idéer och får fler och fler som ploppar upp i mitt huvud.

Så jag söker en producent som kan hjälpa mig och tillsammans kan vi skapa jättebra filmer!

 

Jag skriver ofta filmer som är lite surrealistiska, annorlunda, drivande och spännande. Har ett helt färdigt manus från en manuskurs jag gick på filmhögskolan i Göteborg som jag gärna

vill göra till film, plus en mängder andra idéer. Vill nu ha reda på vad för idéer eller har andra frågor så maila mig: Jens.brostrom@hotmail.com

 

Så om du är en producent som kanske bor i Göteborg eller nära som är intresserad av att träffa en amatörfilmskapare som brinner för det han gör och vill skapa

film tillsammans så hör gärna av dig!

 

 

Här nedanför skriver jag bara kort vad jag gjort som man kan räkna in som filmerfarenhet(inte professionelt).

 

• Skrivit manus, regisserat, filmat och redigerat tjugo stycken filmer under min tre åriga gymnasietid och fritid.

• Medverkat i Framefestivalen 2008 i Göteborg med min film Vincent – En berättelse om människan.

• Vunnit pris för Bästa film årskurs 3, i Cybergymnasiets mediefestival 2008 med min film Vincent – En berättelse om människan.

• Hedersomnämnd för mina fotografier i Cybergymnasiets mediefestival 2007.

 

 

 

Tack för mig!

 

 

 

Mvh. Jens.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...