Gå till innehåll

Praktikant sökes


Peter Gaszynski

Recommended Posts

Praktikant sökes

 

Vi är ett mindre produktionsbolag inom film/tv/foto. Vi söker en praktikant som vill lära sig och vara med och göra dokumentärfilm. Praktikanten ska ha kunskaper inom video och redigering med final Cut. Vi erbjuder en lärorik och omväxlande praktik och har många spännande projekt på gång. Vi söker alltså människor som är allround och inte främmande för utmaningar. I praktiken kommer att ingå: loggning av material, fotografering och assistering på fältet, research/produktion samt redigering.

Länk till kommentar
Share on other sites

Praktikant sökes

 

Vi är ett mindre produktionsbolag inom film/tv/foto. Vi söker en praktikant som vill lära sig och vara med och göra dokumentärfilm. Praktikanten ska ha kunskaper inom video och redigering med final Cut. Vi erbjuder en lärorik och omväxlande praktik och har många spännande projekt på gång. Vi söker alltså människor som är allround och inte främmande för utmaningar. I praktiken kommer att ingå: loggning av material, fotografering och assistering på fältet, research/produktion samt redigering.

 

Hej Peter.

Jag är jag mycket intresserad av din erbjudande. Jag har just avslutat en 2 år lång projektanställning som grafiker och multimedieproducent på kulturorganisationen Intercult. På Intercult har jag utvecklat mitt intresse för video, både att filma och redigera, och för photografering, i flera projekt. Jag har ett lång erfarenhet av grafisk design, reklamkampanjer samt Offset och DTP production.

Jag användar mest Premier, men har jag också erfarenhet med Final Cut. Med hopp om att jag blir en del av ert framgångsrika team, nämner jag att jag är fri att prata när som helst.

Om du behöver ytterligare information är du välkommen att kontakta mig.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...