Gå till innehåll

Var kan man köpa filmrullar?


JonathanJohansson89

Recommended Posts

Nej, nej, nej. Han frågar efter info om film och filmkameror

 

Att voodoofilm besitter en expertis på 4-5 pers betyder inte att resten av forumet hänger med. Tror du att killen vet vad film är om han anser att kameror borde ha firewire-utgång?

 

Fast TS kan ju återkomma med ytterligare konkreta inlägg om denne har mer utförliga frågor så att uppsala bildteknik kan dela med sig av sitt kundbemötande ;)

Länk till kommentar
Share on other sites

Tror du att killen vet vad film är om han anser att kameror borde ha firewire-utgång?

 

Om han anser att en filmkamera, som filmar på film, borde ha en firewire-utgång så vet han antingen inte vad en filmkamera är eller så är han ironisk. Oavsett vilket så är väl det rätta att i så fall lära honom vad en filmkamera är? Eller i alla fall svara på frågorna som de är ställda, nämligen frågor om film-teknik (inte video-teknik).

 

 

Fast TS kan ju återkomma med ytterligare konkreta inlägg om denne har mer utförliga frågor så att uppsala bildteknik kan dela med sig av sitt kundbemötande ;)

 

Öhhh, den har killen är ingen kund, och det här är inget kundbemötande. Förmodligen kommer han aldrig att bli en kund, när han väl insett vad det innebär att filma med 16mm

och 35mm film (vilket han är mest inriktad på, utan att riktigt veta vad det innebär att filma med 35mm film).

 

Ett kundbemötande får man om man kontaktar mig direkt, antingen via telefon eller via email. Om jag lade ihop värdet av alla de beställningar jag fått från medlemmar på Voodoo, och delade upp det på det antal timmar jag lägger ner på att hjälpa folk som vill lära sig om filmteknik... Så skulle jag förmodligen tjäna mer på att panta burkar. ;)

 

Jag hänger inte här på forumet för att hitta kunder, utan för att hjälpa folk. :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...