Gå till innehåll

In the woods


MarioSaliba

Recommended Posts

Bussbucket och Mega99, har ni någonting på G eller? Antigen säger man vad man tycker om filmen, eller så kan ni gå pulla er själva och sluta spela smarta och påpeka. Jag hade glömt bort att jag hade lagt in filmen. Jävla åsnor.

 

Ummm, ja, vad svarar man på något sånt här? :P Eftersom vi inte sagt någonting som kan provocera ett svar som ditt kan jag bara anta att du blivit sur för att du själv missat att du redan postat filmen (Med mindre bra respons) och skäms en aning? Men det är okej :) Gå och drick lite varm mjölk och lugna ner dig nu :)

 

Kanske finns det någon som missat filmen och vill ge respons? Fast ditt temperament kanske avskräcker dem.

Länk till kommentar
Share on other sites

Det finns mer filmforum än voodoo som jag besöker. Dock så är detta nästan det enda stället jag lägger kommentarer och undrade därför om det var här den var postad förut. Jag brukar inte engagera mig och använda sökfunktioner med mera. Efter att Mega99 grävt upp filmen så ser jag att jag inte kommenterat.

Filmens inledning är snygg och ger ett professionellt intryck. Det du kan testa är att göra en colorcorrection. Nåt ni även skulle tjäna på är att försöka spela om all dialog så ljudet blir bättre. Action-nivån är ganska hög och valet att utesluta stativ fungerar väl många gånger i scenerna. Jag tycker ni har potential som filmskapare men för att få konstruktiv kritik så tjänar man på att hålla en schysst attityd. Många filmskapare går in i en försvarsposition många gånger och kan inte ta till sig kritiken på rätt sätt. När det gäller detta forum (mig inkluderad när trådstarten tex har bristfällig information).

Fortsätt med filmskapandet. :)

Länk till kommentar
Share on other sites

Redigerat med anledning av Voodoo Film forums regler 1 § och 4 §.

Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med administratören.

 

Ovårdat språk och personangrepp.

 

Mvh lilla_farbrorn

Moderator, Voodoo Film forum

 

För det första - Det är folk som dig som ger invandrare dåligt rykte (Och sverigedemokraterna högre stöd).

För det andra - Du kommer inte heller bli 'ett skit' inom filmbranschen. Jag vet iallafall hur ordet stavas :)

För det tredje - Hög nivå? Må hända, kan ju se upp till dig som sitter på elitnivå.

 

-------

 

Näh, allvarligt talat. Lägg ner attityden. 'Defence mode' går inte att skylla på här heller- Nu är du ju bara rent ouppfostrad. Jag ber iallafall om ursäkt om du uppfattat något av det jag sa i mitt första inlägg som förolämpande :)

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 6 månader senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...